Honlap látogatottság növelés rejtelmei




loading…





Honlap látogatottság növelés rejtelmei

Mindenki az első oldalon akar lenni a Google találati listán.

Nyílt titok, hogy ez a verseny már hosszú évek óta folyik a vállalkozások között.

Mindenki arra törekszik, hogy leelőzze a konkurenciát. Sok trükköt ismerhetünk, ami talán segíthet az első oldali megjelenésben.

Megoldás lehet a link építés

Link építés, link csere, aminek az a lényege, hogy böngésszük az interneten lévő honlapokat, amennyiben találunk egy nekünk tetsző honlapot és nem a konkurenciáé, akkor írunk neki egy e-mailt, hogy szeretnénk vele linket cserélni.

Előnyt jelenthet, ha előtte kirakjuk a megkeresett honlap linkjét a honlapunkra és közöljük a tulajdonossal, hogy a honlapja linkje itt található.

Sokan a link gyűjteményekre hagyatkoznak

Nagyon elszaporodtak a link gyűjtemények, ahol a tulajdonos pénzért, vagy a link gyűjtemény linkjének a kirakása ellenében egy linket kitesz az oldalra, vagy egy  bemutatkozó oldalt biztosít a honlapunknak.

Például a Linkweb és az Ezermesterek oldalon, eldöntheted, hogy fizetsz a regisztrációért, vagy ingyenesen hirdeted a szolgáltatásod, link kirakás ellenében.

Nagyon népszerű a Cégkereső oldalon való regisztráció

A cégkeresőkben regisztrálni nagyon egyszerű, de a regisztráció előtt győződjünk meg arról, hogy mik a feltételek.

Nagyon sokszor elő fordul, hogy egyes cégkeresők visszaélnek a vállalkozások jóhiszeműségével.

A cégkereső beregisztrálja a vállalkozást a honlapjára, utána felhíva az ügyvezetőt, hogy lejárt a szerződése és esedékes az éves díj befizetése, Természetes ez nem igaz, mert a cég vezető soha nem regisztrált abba a cégkeresőbe. Ráadásul, még meg is fenyegetik, ha nem fizet, akkor végrehajtásra küldik az ügyet.

Tudom, mert egy időben engem is hívogattak ilyen csalók!

ilyen esetben az egyetlen megoldás, kikérdezni a telefonos munkatársat, hogy melyik cégkereső, mi a számlaszámuk és azonnal feljelenteni őket!

Egy cégkeresőben nem fogsz csalódni, hosszú évek óta működik és nem zaklatnak telefonon, sem e-mailen.

Mindenkinek tudom ajánlani a Magyar Tudakozót mt.hu, ahol eldöntheted, hogy ingyenesen regisztrálsz (a feltétel, hogy kirakod a Magyar Tudakozó linkjét a honlapodra), vagy egyszeri regisztrációs díjat fizetsz

Nagyon korrekt cégkereső, mindenkinek tudom ajánlani.

A másik, elég népszerű lehetőség a Google hirdetés

A google hirdetés pénzbe kerül, te tudod eldönteni, hogy mennyit akarsz hirdetésre költeni.

A megfelelő kulcsszavak segítségével tudod hirdetni a szolgáltatásod.

Nem mindegy, hogy milyen kulcsszavat választasz, mert egy kulcsszó, ami a vállalkozásodra utal az lehet 400 forint is kattintásonként.

Sokkalta jobb kulcsszót kell találnod, mint a konkurencia, mert nagyon sokat is fizethetsz egy kulcsszóra, de ha jó kulcsszót találsz olcsóban is hirdethetsz.

Pl.: Van egy könyvelő iroda

Enter Könyvelő Iroda, amire a legelső kulcsszavak között lehet, amit hirdetnél a könyvelő és a könyvelés, de ezek a kulcsszavak azok, amiért fizethetsz 500-600 forintot kattintásokért.

Érdemes valami más kulcsszavakat kitalálni, ami egy könyvelő iroda szolgáltatására utal.

Forrás: Üzleti Honlapok >>




loading…